reklama

Pes a mačka (fejtón)

Som pripravený a odhodlaný. Čitatelia sú priatelia a pred priateľmi by sme nemali mať tajnosti. Nuž sa vám odhalím... Nie, zbytočne sa tešíte, že ma uvidíte na blogu nahého. Odkryjem iba svoje vnútro. Nazvem to vznešene: vykonám akt duševnej prostitúcie. Som surovec. A je to vonku! Ani nebolelo. Veru tak, milí priatelia. Teraz viete, s kým máte do činenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Nedávno som našiel malú mačku. Odniesol som ju na chatu. Hral som sa s ňou, maznal, kým ma to neomrzelo. Zvíťazil vo mne surovec. Na chate máme aj psa. Divoch a veľký lovec. Pes mi vnukol diabolský plán. Až ma triaslo od rozkoše.Vyniesol som mačku von. Spokojne si priadla, driemala. Ja teda nie. Čakal som, kým sa vráti pes z túlačiek. Konečne sa ukázal. Zdatný vlčiak. Mačka bola maličká, doslova sa mi strácala v rukách. Chvíľu som si ju obzeral a predstavoval, ako zamraučí a skončí svoju krátku životnú púť v psích tesákoch. Pes ju zavetril. Opatrne som položil mačku na zem. Najprv spokojne pretiahla telo do oblúka a potom sa naježila. Zapracovali gény po rodičoch.Pes skočil. Mačka šikovne vyletela na strom. Pes vyskakoval a dorážal. Myslel som si, že príde od zúrivosti o rozum. Hlúpe zviera! Mohol si zobrať rebrík, keď je taký nešikovný. Sklamaný som odišiel spať. Povedal som si, že na druhý deň ju dostanem dolu a osudu neujde.Ráno som vstal zavčasu. Bol som priam posadnutý surovými chúťkami. Vyšiel som von a skoro spadol z nôh. Pred dverami ležal pes a na ňom stočená do klbka spokojne driemala mačka. Pes na mňa výhražne zavrčal. Sklamali ma tie hlúpe tvory. Moja surovosť vyšla na prázdno.Ale nie je to až také zlé. Sú aj iné spôsoby. Ľudia nikdy nesklamali. Vždy sa niekto nájde, kto vám ublíži. A keď v blízkom okolí nikoho nenájdete, nezúfajte. Stačí si zapnúť televízor. Vo verejnom živote je surovosti požehnane.

Milan Čarňanský

Milan Čarňanský

Bloger 
  • Počet článkov:  380
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa písaniu prózy a na živobytie si zarábam ako úradník. Zoznam autorových rubrík:  FejtónySúkromný dejepisspoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu