reklama

Drevené koryto

Dozrela doba a aj ja som sa rozhodol aktívne zapojiť srdce, hlavu, všetky svoje schopnosti a tak zmeniť politickú scénu na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Mnoho ľudí vycítilo, že dochádza k čisteniu Augiášovho chlieva, preto sa nás tak veľa vrhlo do volieb. Aby som nezanikol v tom dave, bolo mi jasné, že v prvom rade musím upútať.

Stranu som vybudoval na téze: v predvolebnom boji všetci len sľubujú a útočia jeden na druhého. V tom je vlastne kameň politickej nestability na Slovensku. Ja som išiel na to z druhej strany a predvolebnú rétoriku postavil na povolebnom politickom realizme.

Na základe toho nepotrebujem širokú stranícku základňu, nepotrebujem milióny na kampaň, nepotrebujem získať známe tváre zo spoločenského života. Jediné čo potrebujem je ťahúň. A takého som našiel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sused. Je starý, o nič sa nezaujíma a svojím životom dokonale zapadol do mojej teórie. Štyridsať rokov žil v socializme, ľavicové otázky mu teda neboli cudzie. Po rodičoch je kresťanom, v rodnom liste ma zapísanú slovenskú národnosť, a to aj napriek tomu, že po druhej svetovej vojne žil desať rokov na maďarskom pomedzí. Vychoval štyri deti, ktoré mu pravidelne brali dôchodok, ešte ho aj pritom tĺkli a nadávali, no on to bral ako súčasť života, čo naznačuje vplyvy liberalizmu v jeho výchovných metódach. Od narodenia je pravičiar, všetko robí pravou rukou. A má deväťdesiat deväť rokov.

Naozaj je to ťahúň, s ktorým vytvorím koalíciu s kýmkoľvek. Musíme si povedať na rovinu, že v koalíciách nejde o názory, vždy ide o korytá. A o tomto je, priatelia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko vyzeralo tak nádejne, no sused ma podrazil. Zomrel pred voľbami. A s ním zomrela aj moja nádej na poriadne koryto.

Na pamiatku mojich politických ambícii si kúpim aspoň malé, drevené.

Milan Čarňanský

Milan Čarňanský

Bloger 
  • Počet článkov:  380
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa písaniu prózy a na živobytie si zarábam ako úradník. Zoznam autorových rubrík:  FejtónySúkromný dejepisspoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu