reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Čarňanský

Milan Čarňanský

Bloger 
  • Počet článkov:  380
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa písaniu prózy a na živobytie si zarábam ako úradník. Zoznam autorových rubrík:  FejtónySúkromný dejepisspoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Fejtóny

Ako som predal vlastné svedomie (fejtón)

Milan Čarňanský

Ako som predal vlastné svedomie (fejtón)

Žijeme dobu, keď sa všetko dá. Hovorí sa tomu aj doba nekonečných možností. Ľudia holdujú nakupovaniu a ja predávam.

  • 5. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 645x
  • 6
Ako v našom meste alkoholizmus skoro vymrel (fejtón)

Milan Čarňanský

Ako v našom meste alkoholizmus skoro vymrel (fejtón)

Na začiatku to vôbec nevyzeralo ako radikálne riešenie. Na začiatku ubudol iba jeden alkoholik. Na začiatku zomrel môj dobrý kamarát Fero. Ale každý začiatok má aj svoj koniec.

  • 2. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 1
Lásky života (fejtón)

Milan Čarňanský

Lásky života (fejtón)

Mám veľmi dobrého kamaráta Fera, ktorý na rozdiel od mnohých iných našiel zmysel života. Podľa neho je podstatou bytia silný cit. Nie k vlasti, k ľudstvu, ale len k manželke a autu.

  • 7. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 0
Únosca detí (fejtón)

Milan Čarňanský

Únosca detí (fejtón)

Neviem, či ste o tom počuli. Je to čerstvá správa, ktorá rozhýbala mŕtve vody médií. V poslednom mesiaci bol zaznamenaný 270% nárast únosu detí z pôrodníc oproti sledovanému obdobiu. V sledovanom období nezmizlo z pôrodníc ani jedno dieťa.

  • 16. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 1
Záchod (fejtón)

Milan Čarňanský

Záchod (fejtón)

Priznám sa vám, že občas mávam zvláštne predstavy. Keď ma taká myšlienka chytí, je dosť neodbytná a tak sa stávam pred ňou bezmocným. V tých chvíľach sa mením na niekoho iného, alebo robím to, čo som nikdy nerobil.

  • 22. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 062x
  • 0
reklama
Opäť som to pohnojil (fejtón)

Milan Čarňanský

Opäť som to pohnojil (fejtón)

Neviem, či ste niekedy zažili ten pocit;robíte niečo v dobrej viere, veľmi chcete a ono to dopadne úplne inak. Mne sa to stáva veľmi často, preto som objavil túto zákonitosť.

  • 31. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 139x
  • 2
Pomoc blížnemu (fejtón)

Milan Čarňanský

Pomoc blížnemu (fejtón)

Žijeme takú zvláštnu dobu. Ľudia sa viac uzatvárajú do seba, strácajú medzi sebou kontakt. Chýba im nutkanie pomôcť jeden druhému. Mňa tento neduh obchádza, no po posledných udalostiach neviem dokedy.

  • 27. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 3
Životný kšeft (fejtón)

Milan Čarňanský

Životný kšeft (fejtón)

Je až neuveriteľné, ako dokáže s vytrácajúcimi sa listami v kalendári narastať dychtivosť a napätie. Všetci už vyzerajú nový rok a kašlú na starý. Nech si dožije ako chce. A na tomto sme si postavili náš životný kšeft.

  • 30. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 493x
  • 1
Výťah (fejtón)

Milan Čarňanský

Výťah (fejtón)

Posledné mesiace som neustále padal. Strašný pocit! Rútite sa dole, nechcete ísť tým smerom, radšej by ste dohora, no niekedy je vôľa k ničomu.

  • 9. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 696x
  • 1
Varovanie prichádza v noci (fejtón)

Milan Čarňanský

Varovanie prichádza v noci (fejtón)

Zem sa nechvela, ale zreteľne bolo vidno, ako steny praskajú, jedna trhlina, druhá a vytvorili pavučinu, omietka sa zosypala, dnu sa valila voda. Vytlačila tehly. Steny sa zborili a všetko čo voda niesla na hlave sa rútilo na mňa.

  • 25. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 610x
  • 1
reklama
Bradavica (fejtón)

Milan Čarňanský

Bradavica (fejtón)

Nikdy by som nebol veril, čo dokáže spôsobiť jedna bradavica, keby som to nebol zažil na kamarátovej koži. Znepríjemní život nielen svojmu nositeľovi ale aj celej ulici.

  • 30. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 654x
  • 0
Plný kufor (fejtón)

Milan Čarňanský

Plný kufor (fejtón)

V posledných rokoch sa slovo kríza totálne sprofanovalo. Vnímame ho ako vyrážku na intímnom mieste, ktorá zo začiatku robila nervy, ale nakoniec sme sa naučili nevšímať si ju.

  • 9. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 556x
  • 2
Plnohodnotný človek (fejtón)

Milan Čarňanský

Plnohodnotný človek (fejtón)

Prišiel čas dovoleniek. Ani by som si to nevšimol, keby sa neukázal môj dobrý kamarát Fero. Dotrepal sa ako vždy; nečakane a že niečo potrebuje.

  • 29. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 755x
  • 0
Trapasy

Milan Čarňanský

Trapasy

Podľa mňa nedorozumenia striehnu na každom rohu. Stačí, aby sa stretol človek s človekom a netreba ani podať pomocnú ruku, aby vznikol okamih, keď by sa jeden od hanby najradšej prepadol pod zem.

  • 2. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 848x
  • 2
Báchorky (fejtón)

Milan Čarňanský

Báchorky (fejtón)

Dávno som zabudol na to slovo. Pripomenuli mi ho deti. Od susedov. Rodičia potrebovali odísť na celý deň a ich dvaja potomkovia lietali v neistote, kto sa o nich postará. Sused mi bol ukradnutý, ba aj nesympatický, no pre susedu mám slabosť.

  • 11. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 914x
  • 1
reklama
Sila pohľadu (fejtón)

Milan Čarňanský

Sila pohľadu (fejtón)

Každý človek má svojské oči; okrem farby majú osobitý tvar, niektoré sú akoby zaspaté, iné zvedavé, nájdu sa aj prenikavé.

  • 19. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 1
Bosé nohy (fejtón)

Milan Čarňanský

Bosé nohy (fejtón)

Je to až na neuverenie, ale vybral som sa do mesta, doma som sa po sviatkoch nudil a zabudol som sa obuť. V januári! Ale stalo sa.

  • 14. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 756x
  • 2
Prišiel o všetko (fejtón)

Milan Čarňanský

Prišiel o všetko (fejtón)

Kedysi sa na konci roka bilancovalo. Možno v dnešnej uponáhľanej dobe to už mnohí nerobia, ale môj dobrý kamarát Fero si ctí tradície.

  • 31. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 666x
  • 2
Dokonalý plán (fejtón)

Milan Čarňanský

Dokonalý plán (fejtón)

Na vydarenú lúpež potrebujete tri veci: dokonalý plán, bohatstvo na jednom mieste a dobrého šoféra, ktorý vás bezpečne prevezie zo sveta zločinu do sveta blahobytu.

  • 30. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 696x
  • 6
Mlčanie (fejtón)

Milan Čarňanský

Mlčanie (fejtón)

Jednou z najhorších vecí ktoré sa pritrafia medzi ľuďmi je, ak prestanú komunikovať. Možno až vtedy si uvedomia, akú silu majú slová.

  • 28. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 802x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu