reklama

Stretnutie spišských blogerov

Nie je to originálna myšlienka, ale aj tak som sa rozhodol zorganizovať stretnutie spišských blogerov. Uskutočnilo sa v srdci Spiša, v Spišskej Novej Vsi v dňoch 31.7 a 1.8.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dátum je zvolený zámerne. Je na prelome mesiacov a aj stretnutie je prelomové. Prvýkrát. Dal som si námahu a zistil, že zo Spiša nás už bloguje hodne. Námatkovo uvediem Mira Babiča,Petra Bigoša,Tomáša Repčiaka a nájdu sa aj ďalší, ktorí však dokonale maskujú svoje spišské korene.Na začiatku som ani netušil, koľko s tým bude trápenia. Akciu som chápal ako dobrovoľnú, takže tých, čo momentálne žijú mimo Spiša, som ani neinformoval. Zbytočne by sa zožierali a nadávali si, že žijú tak ďaleko. Potom mi v zozname zostali iba dve mená: Tomáš Repčiak a ja.Keďže aj dvaja sú skupinka, tak sa stretnutie mohlo uskutočniť. 31.7. bol zraz v reštaurácii (meno neuvediem, aby sa to nechápalo ako skrytá reklama). 1.8. bola stretávka v inom, tiež nemenovanom pohostinskom zariadení.Možno sa v duchu pýtate, prečo až dva dni. Je to z jednoduchého dôvodu. Na príčine je Repčiakova povaha. Tento bloger a bohém je veľmi roztržitý človek: myšlienky mu dokážu dookola behať po nových námetoch alebo nových milenkách. A preto malo naše stretnutie osobitý priebeh.V prvý deň som sa stretol sám so sebou. Sedel som oproti veľkému zrkadlu a tak mohla vzniknúť zaujímavá debata o čom písať, ako lepšie písať, kto je lepší bloger: Repčiak alebo ja. Vyhral som to na celej čiare. Nenašiel sa ani jeden hlas proti.Druhý deň stretnutia je zahalený rúškom tajomstva. Na stretnutí bol Repčiak s Repčiakom. K čomu dospeli, to veru neviem. Možno nám to prezradí on.Môžem len skonštatovať, že stretnutie bolo úspešné a prinieslo nové impulzy do blogovania. Verím, že sa nám podarilo založiť novú tradíciu (otrasné slovné spojenie!) a uskutočnia sa aj ďalšie stretnutia.P.S. Teraz mi došlo, že v tom organizačnom zhone som Repčiakovi zabudol poslať e-mail. Ale to je len taká drobnosť, ktorá v žiadnom prípade neohrozila stretnutie spišských blogerov.

Milan Čarňanský

Milan Čarňanský

Bloger 
  • Počet článkov:  380
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa písaniu prózy a na živobytie si zarábam ako úradník. Zoznam autorových rubrík:  FejtónySúkromný dejepisspoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu